.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
... لگرا در سایه اصولگرایان !!!

به بهانه ، تشیح مسئله دار و دفن آدم ربایان و متجاوزان به بیش از 13 زنان و دختران هموطن ، که روزهای گذشته در میدان مرکزی یک شهر ساحلی به دار مکافات آویخته شدند و بعد از اجرای حکم قضائی با ندانم کاری و سهل انگاری و... تعداد قابل توجه ای از نامدیران اجرائی ؛ باعث این گردید که این مفسدان در امامزاده و یا در گلزار شهدا و کنار سردار شهیدان دفن شوند.

این عمل نا بخشودنی تعدادی از به ظاهر مسئول که در طول این روزها همچنان خود را به خواب خفلت زده و انگار اتفاقی رخ نداده و آنها هم درخواب زمستانی به سر می برند و از اخبار و رویدادها شهرشان هم انگار هیج نشنیده و یا نمی دانند.

بسیاری از خانواده های شهدا و ایثارگران در این مدت کوتاه به واسطه این موضوع، این شخصیتها به اصطلاح مذهبی و.. را کاملا شناختند که خود را در سایه اصولگریان پنهان نموده و ماهیت غیر دینی (سوسولگرا) خود را در دولت دهم آشکار و یا به معرض ظهور رساندند.

این اشخاص به ظاهر متدین نما دینمدار و به اصطلاح خودشان فرهنگی ، که برای پخش موزیک محلی در تبلیغات ، جنگ شادی در شهر، زمین و زمان را به هم دوختند تا چند روز آخر سال را به بهانه ارشاد و مخالفت تعدادی از خانوادها ؛ عرصه را به گونه ای بر هنرمندان صدا و سیمای استانی تنگ نموده تا نمایش شاد اجرا نگردد. ولی به یاری خداوند وهمت و تلاش امام جمعه محبوب و مردمی و سربازان غیرتمند فرهنگ به خصوص رسانه ، نتوانستند مانع از اجرا برنامه شاد برای خانوادها و جوانان و نوجوانان در روزهای پایانی سال گردند.

حال که گلزار شهدا، آرامگاه همرزمان و همسنگران جانبازان و ایثارگران این یادگاران 8 سال دفاع از دین و نوامیس ، مورد تجاوز ناپاکان دنیا و آخرت قرار گرفته است. کجایند این به ظاهر مدیران فرهنگ که خود در طی این مدت با خشک مقدس نمائی اساس فرهنگ اسلامی ایرانی ما را را مورد حجمه قرار دادند ؟؟


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرج 21 ارديبهشت 1389
سلام
بسیار عالی فرومودید . وجا داشت امام جمعه ودیگر افراد از خود واکنش نشان می دادند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.057 seconds.